+ 32(0)2 286 58 00

 

Home > Onze medewerkers getuigen > Eddy Hendrix

Eddy Hendrix

Bij Xperthis sinds maart 2008

Customer Helpdesk Support Teamleader

TEAM: CUSTOMER SERVICE CENTER

Ik ben fier om deel uit te maken van Xperthis.

Je werkt nu al lang bij Xperthis. Hoe zag het begin eruit?

In 2008 vervoegde ik Xperthis, toen nog Xtenso, een bedrijf in Mechelen met een dertigtal mensen. Na de fusie in 2013 tot Xperthis kwamen er in één klap een honderdtal collega’s bij verspreid over drie sites in alle landsdelen. Een echte uitdaging maar ondanks de verschillende producten, technologieën, bedrijfsculturen, talen en locaties is deze integratie goed verlopen. Zeer weinig collega’s zjin toen vertrokken, het bewijs voor mij dat we allen onze plaats in het nieuwe geheel hadden gevonden. Ik ben dus eerlijk gezegd fier om deel uit te maken van Xperthis.

Je hebt intussen een andere functie?

Dat klopt. Ik ben als Customer Services Engineer CARAD begonnen maar sinds mei 2014 leid ik een groep van ervaren medewerkers die Second Line Support aan onze klanten leveren. Het is dus zeker mogelijk om je verder te ontwikkelen binnen de organisatie.

Wat stel je het meest op prijs in je job?

De mogelijkheid om binnen de organisatie met collega’s van andere landsdelen te communiceren en te werken spreekt me enorm aan. Je kan oplossingen vinden binnen het bedrijf zonder hiervoor externe partners te moeten raadplegen. Ook de mogelijkheid om rechtstreeks met je klanten in de ziekenhuizen, zowel in Vlaanderen als in Brussel en Wallonië, te communiceren en gezamenlijk naar oplossingen te zoeken voor hun problemen geeft veel voldoening.

Welke waarden binnen de organisatie zijn voor jou belangrijk?

Zelfontplooing en samenwerking zijn voor mij belangrijke waarden. Xperthis laat mij toe mij te ontplooien binnen een team en tegelijk bij te dragen aan de samenwerking tussen verschillende teams. Verder vind ik het belangrijk dat de aangeboden dienstverlening de verantwoordelijkheid is van iedereen en niet alleen van de collega’s die de rechtstreekse contacten met de klanten verzekeren. Wij proberen ook continu ons product te verbeteren, in samenwerking met de ziekenhuizen, wat voor mij ook essentieel is.


Onze medewerkers getuigen